pocket size poto model


Benim çirkin ördek yavruluğu hikayemi daha önceki bloglardan birinde anlatmıştım. Kendimi tekrar etmeyeyim. Lise son sınıfa kadar bu şekilde devam eden kaderim bir gün değişti. Hem de nerde dersem inanırsınız? Zümrüt fotoğrafçılık Ltd. Şti. stüdyolarında!




Lisede mecburen gittik oraya. Ben tasvip etmiyorum, makyajdan zerre hazzetmiyorum, adamların laçka tavırlarından tiksiniyorum. Kaldı ki o güne dek güzel çıktığım tek resmim olmamış. Fotojeni uzağımdan yakınımdan geçmez. Adını unuttum, eleman aldı beni içeri. Güldürmeye çalışıyor, ben de tık yok; şirinlik yapıyor, ukalalıkla cevap veriyorum. oldukça gergin geçen dakikalar sonrasında bam telimi bulup yakalıyor ve bana poz vermeyi öğretiyor şipşak. Hem de öyle bir öğretiyor ki toplu resimlere geçildiğinde ne kadar utanacagımdan habersiz "Pınar çok seksi bakıyorsun" diyerek son dakika golünü de atmayı ihmal etmeyerek.




İşte yaş 17 hatta 16... Fotoğrafların çekiminden sonraki hafta boyunca okuldaki kızların hepsi ayrı triplerde. Konuşurken, dururken, bakarken sanki karşılarında onları bekleyen bir objektif varmışcasına davranıyorlar. Ben de çok farklı sayılmazdım ama ben kendi başımayken evde poz verirdim.




Gel zaman git zaman sevdim bu poz verme işini. Hani belki başka bir gen yapısıyla dünyaya gelmiş olsam bu işten para bile kazanmak isteyeceğim. Pazar günü soğuk havada, ıslak kafayla çektiğimiz fotolardan bir başkası: