can i recreate the moment? geçmişi yaratırsam, etkilerini de yaratabilir miyim?

bir tek seni özlüyorum ufaklık. ama gelmiyorsun. deklanşöre basıldığı anda başına gelecekler konusunda seni uyarmadığım için gelmiyorsun.
*
-küstün bana?
-hem de çok.
-kızdın bana?
-hem nasıl!
*
-ne zaman büyüdün sen?
-beni bıraktığın günden itibaren
-hala benziyoruz ama birbirimize
-hayır! sen bana benzemeye çalışıyorsun. ama ben zaten başkasıyım.
-suçlama beni. belki ikimiz de küçüktük
-zırhı sen giymiştin. beni savunmasız bıraktın. beni resme hapsettin.
-hayır.. hayır.. dinle bir bak:

"wonder how i wonder why yesterday you told me 'bout the blue blue sky and all that i can see is just a yellow lemon-tree i'm turning my head up and down i'm turning turning turning turningturning around and all that i can see is just another lemon-tree sing: tap ta ra ree rap ree rap tap tap ta ta ree rap ree rap rap rap tapteep dee dap"